امروز جمعه , 05 اردیبهشت 1404

پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)

دانلود فايل كامل طرح درس درس نمودار خط شکسته را در کتاب ریاضی پایه چهارم

بسمه تعالی طرح درس روزانه بر اساس برنامه درس ملی عنوان درس : تاریخ اجرا : طرح درس شماره : مشخصات کلی مدرس : مدت تدریس : تعداد

0 15.5k
لینک کوتاه https://pdf-doc.ir/p/04fe4bc |

بسم الله الرحمن الرحيم

فرمت فايل دانلودي بصورت wordميباشد با قابليت بازشدن بر روي تمامي دستگاها

تعدادصفحات فايل

سپاس از حسن خريد و بازديد شما دوست عزيز
جهت اطلاعات بيشتر به ادمين فعال در سايت مراجعه كنيد با پشتيباني٢٤ساعته درخدمت هموطن گرامي هستيم
شرح فايل دانلودي


تقویت مهارت سخن گفتن
 

اهداف جزئی: انتظار می رود فراگیران بعد از تدریس این درس بدانند:

1-نمودار برای نمایش دادن اطلاعات به کار می رود .

2- نمودار ها از دو محور افقی و عمودی تشکیل شده اند.

3- نمودار ستونی و خط شکسته از انواع نمودار ها هستند.

4- نمودار ستونی باعث ساده تر شدن مقایسه می شود.

5-نمودار خط شکسته برای نشان دادن تغییرهای به وجود آمده به کار می رود.

6- اگر نقاط بدست آمده از یک سری اطلاعات را از سمت چپ به هم وصل کنید نمودار خط شکسته بوجود می آید.

7- برای رسم نمودار نیاز به جدول داده ها می باشیم.

8- تقویت علاقه و نگرش مثبت به کاربرست آموزه های درس در فعالیت های زندگی
9- آشنایی با اصول و قواعد نمودار خط شکسته
10- تقویت توانایی ارزیابی و تحلیل

 
 
اهداف مرحله ای :
دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند :
آشنایی با ضرورت و کاربرد درس  نمودار خط شکسته ریاضی پایه چهارم
آشنایی با مبانی و مضامین درس نمودار خط شکسته ریاضی پایه چهارم
مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن
ادای احترام متقابل به دیگران و مشارکت در فرایند تدریس  
 
عرصه ها (وظایف دانش آموز در قبال)
رئوس مطالب :
آشنا شدن با نقش و کاربرد درس نمودار خط شکسته ریاضی پایه چهارم در زندگی روزمره-خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن - آشنایی کامل دانش آموزان با مفهوم درس و  ایجاد تفکر و خلاقیت درفرایند یاد دهی یادگیری
 
دیگران
خود
خلقت
خدا
انتظارات از دانش آموزان در این درس
حیطه ها و اهداف
 
 
*
 
*
در مورد تنوع در جهان آفرینش تفکر کند و مهارتهای فرآیند تفکر را پیدا کند .
تعقل
 
 
*
 
 
نسبت به مطالب بیان شده روحیه نقد پذیری و نقادی پیدا کند .
ایمان
 
 
*
 
 
مفاهیم و اهداف آموزشی درس را فراگرفته و آنها را تحلیل نماید.
علم
 
 
*
 
 
در مورد درس فرضیه سازی کرده و آن ها رد یا قبول کند .  
عمل
 
*
 
 
*
 
 
برای انجام اخلاق پسندیده از قبیل رعایت حقوق دیگران ، نظم در کلاس ، همکاری و تلاش کند و به دیگران نیز توصیه کند.
اخلاق
 
 
 
*
 
 
به سوالات مطرح شده پیرامون درسنمودار خط شکسته ریاضی چهارمابتدایی پاسخ گوست.
تعقل - علم
 
*
 
*
 
 
در پاسخگویی به سوالات و فعالیت هایکلاسی فعال است.
علم - عمل
 
*
*
 
 
نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی درکنار آموزش علاقه مند می شود.
اخلاق
 
معلم کلاس را آماده کرده و به صورت یو شکل در می آورد و دانشآموزان را به چند گروه تقسیم می کند که بهتر بتواند با دانش آموزان
  

9,000 تومان