امروز چهارشنبه , 01 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
3,000 تومان
-
فروشنده :
نجفی
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 6194
- فرمت فایل دانلودی : .docx
- تعداد مشاهده : 12.9k
- تعداد صفحات : 4
آخرین فایل ها
- بیشتر -این گزارش برای دانشجویان تربیت معلم و گرایشهای علوم تربیتی و برای جشنواره تدریس قابل استفاده است.
![گزارش تدریس فعال و نمونه ای از پژوهش روایتی](/content/productpic/defaultpic_1.jpg)
زنگ دوم بود و با کلاس 1/8درس پیام داشتم. از قبل با معاون آموزشی هماهنگ کرده بودم که تدریس این ساعت را در نمازخانه مدرسه که مجهز به دیتا است، انجام دهم.
وارد نمازخانه شدم و پس از سلام واحوالپرسی، حضور و غیاب کردم.
پیرامون معنی و کاربرد ضرب المثلها گروهها بحث کردند. اما تلاش کردم بحث از مسیر خودش خارج نشه و بالاخره
گروهها با هم دیگه مشورت می کنن و بعد از ده دقیقه نتیجه کار هر گروه خونده میشه........................................................
ارائه بازخورد از سوی معلم به دانش آموز جریان یادگیری را تسهیل می کند.
وارد نمازخانه شدم و پس از سلام واحوالپرسی، حضور و غیاب کردم.
پیرامون معنی و کاربرد ضرب المثلها گروهها بحث کردند. اما تلاش کردم بحث از مسیر خودش خارج نشه و بالاخره
گروهها با هم دیگه مشورت می کنن و بعد از ده دقیقه نتیجه کار هر گروه خونده میشه........................................................
ارائه بازخورد از سوی معلم به دانش آموز جریان یادگیری را تسهیل می کند.