امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
-
فروشنده :
ramin
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 61648
- فرمت فایل دانلودی : word
- تعداد مشاهده : 11.5k
- تعداد صفحات : 6
آخرین فایل ها
- بیشتر -اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس تقارن و مختصات فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در

بسم الله الرحمن الرحیم
فرمت فایلWORDمیباشد
تعدادصفحات 6
شرح حال
چکیده متن
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس تقارن و مختصات فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس تقارن و مختصات طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس تقارن و مختصات ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس تقارن و مختصات
|
|||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس تقارن و مختصات را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
|||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب ریاضی درس تقارن و مختصات پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب ریاضی درس تقارن و مختصات پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب ریاضی درس تقارن و مختصات پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب ریاضی درس تقارن و مختصات پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
|||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش |
حیطه و سطح در بلوم |
عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق |
|
عنصر |
عرصه ارتباط با |