امروز چهارشنبه , 01 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
-
فروشنده :
ramin
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 61647
- فرمت فایل دانلودی : word
- تعداد مشاهده : 11.2k
- تعداد صفحات : 6
آخرین فایل ها
- بیشتر -اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس بخش پذیری فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگ
![](/content/productpic/defaultpic_1.jpg)
بسم الله الرحمن الرحیم
فرمت فایلword
تعدادصفحات6
شرح حال
طرح درس رو زانه درس بخش پذیری ریاضی پایه ششم |
|||||
مشخصات کلی |
شماره طرح درس: 1 |
موضوع درس: بخش پذیری |
تاریخ اجرا: |
مدت اجرا: |
|
مجری: |
کلاس: ششم |
تعداد فراگیران: |
مکان: |
||
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
|||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
|||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس بخش پذیری فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس بخش پذیری طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس بخش پذیری ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس بخش پذیری
|
||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس بخش پذیری را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب ریاضی درس بخش پذیری پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب ریاضی درس بخش پذیری پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب ریاضی درس بخش پذیری پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب ریاضی درس بخش پذیری پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|