امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
-
فروشنده :
ramin
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 61646
- فرمت فایل دانلودی : word
- تعداد مشاهده : 12.1k
- تعداد صفحات : 6
آخرین فایل ها
- بیشتر -اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس اندازه گیری فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فر

بسم الله الرحمن الرحیم
دانلود فایل WORD طرح درس رو زانه درس اندازه گیری ریاضی پایه ششم
فرمت فایل WORDمیباشد
و تعدادصفحات دانلودی شما6عدداست
طرح درس رو زانه درس اندازه گیری ریاضی پایه ششم |
||||||||||
مشخصات کلی |
شماره طرح درس: 1 |
موضوع درس: اندازه گیری |
تاریخ اجرا: |
مدت اجرا: |
||||||
مجری: |
کلاس: ششم |
تعداد فراگیران: |
مکان: |
|||||||
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
||||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
||||||||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس اندازه گیری فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس اندازه گیری طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس اندازه گیری ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس اندازه گیری
|
|||||||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس اندازه گیری را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
|||||||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب ریاضی درس اندازه گیری پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب ریاضی درس اندازه گیری پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب ریاضی درس اندازه گیری پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب ریاضی درس اندازه گیری پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
|||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش |
حیطه و سطح در بلوم |
عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق |
|||||||
عنصر |
عرصه ارتباط با |
|||||||||
خود |
خدا |
خلق |
خلقت |
|||||||
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب ریاضی درس اندازه گیری پایه ششم |
شناختی |
تفکر |
|
|
* |
|
||||
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب ریاضی درس اندازه گیری پایه ششم |
عاطفی |
ایمان |
|
|
* |
|