امروز دوشنبه , 15 اردیبهشت 1404

پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)

دانلود پاور پوینت پيوند روابط عمومي و رسانه

دانلود پاور پوینت پيوند روابط عمومي و رسانه

0 126
لینک کوتاه https://pdf-doc.ir/p/a0dc3dc |
دانلود پاور پوینت پيوند روابط عمومي و رسانه
 دانلود پاور پوینت پيوند روابط عمومي و رسانه
-

در خدمت شما هستیم .

فرمت فایل پاور پوینت وبا قیمت مناسب وقابل ویرایش در خدمت شما عزیزان قرار دادیم.
جهت دانلود فایل موارد زیرا بخوانید .

نام فایل :  پيوند روابط عمومي و رسانه
فرمت فایل :powerpointوقابل ویرایش 
تعداد اسلاید :44
قسمتی از فایل :

هدف اصلی از ارايه اين مبحث، مطرح كردن فرايندهاي چالش برانگيز حوزه روابط عمومي در ارتباط با رسانه هاي كشور است.

بدين منظور ابتدا به كاربردهاي رسانه در روابط عمومي و ملاحظات ضروري در كاربرد رسانه اشاره مي شود. سپس با استفاده از واژه كليدي افكار عمومي كه حلقه ربط روابط عمومي و رسانه است، در باره پيوند روابط عمومي و رسانه حول محور افكار عمومي صحبت خواهيم كرد. مبحث دیگر، «رسانه ها و کنش هاي روابط عمومی» است.

رسانه ها از اصلي ترين محيط هاي عمل حرفه اي روابط عمومي ها هستند.
در حال حاضر 40 درصد از رسانه ها و نشريات كشور به بخش خصوصي تعلق دارند و 60 درصد ديگر دولتي يا عمومي اند.
67 درصد ازاخبار و اطلاعاتي كه در جامعه پخش و منتشر مي شود مربوط به دستگاه ها و سازمانهاي دولتي است.

 سهم رسانه های ايران در تبليغات بازرگانی از نظر ارزش ريالي بدين ترتيب است:

حوزه رسانه های پخشی، (شامل صدا وسيما و سينماها) تقريبا حدود 50 تا 55 درصد
حوزه رسانه های چاپی (شامل مطبوعات، مجلات، ماهنامه ها، آگهی نامه ها و رسانه هايی همانند پوستر، بروشور و غيره) بين 30 تا 35 درصد

تبليغات محيطی (مانند تابلوها، بيلبوردها، ديوار نويس ها، بدنه اتوبوس ها، سايبان توقفگاه ها و ...) حدود 10 درصد
مهم ترين مواردي كه معمولا به عنوان شرح وظايف روابط عمومي ها در ارتباط با رسانه ها ذكر مي شوند عبارتند از:
برنامه ريزي براي ارتباطات مستمر با رسانه هاي جمعي ( صدا و سيما ، خبر گزاري ها ، روزنامه هاي كثير الانتشار و نشريات بويژه نشريات تخصصي در زمينه هاي اقتصادي)
 پوشش خبري مراسم مختلف نظير گردهمايي ها ، سخنراني ها ، افتتاح پروژه ها و ...
اقدام در جهت تنوير افكار عمومي از طريق ارسال جوابيه ، اصلاحيه و تكذيب به مطالب مطروحه  در رسانه هاي جمعي
انجام و پيگيري امور رسانه اي ارجاعي از سوي مدير
برنامه ريزي و اجراي مصاحبه هاي مطبوعاتي و راديو و تلويزيوني مسئولان و كارشناسان
تهيه و تنظيم بولتن بريده جرايد به صورت روزانه
زمينه سازي براي ارتباط مستمر با خبرنگاران رسانه هاي جمعي



10,000 تومان