امروز چهارشنبه , 01 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
6,000 تومان
-
فروشنده :
زهره استخر
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 56983
- فرمت فایل دانلودی : .pdf
- تعداد مشاهده : 13.9k
- فرمت فایل اصلی : PDF
- تعداد صفحات : 2
آخرین فایل ها
- بیشتر -از آنجایی که انتخاب یکی از ستونهای مصرفگرایی آمریکایی است و انتظار میرود شرکتها به طور مداوم نوآوری کنند، یک سوم مصرفکنندگان آمریکایی احساس میکنند که شرکتها انتخابهای زیادی را به آنها ارائه میدهند، و باعث شد تحقیقات فورستر به این نتیجه برسند که شرکتها باید شعار «کمتر است» را اتخاذ کنند.

از آنجایی که انتخاب یکی از ستونهای مصرفگرایی آمریکایی است و انتظار میرود شرکتها به
طور مداوم نوآوری کنند، یک سوم مصرفکنندگان آمریکایی احساس میکنند که شرکتها
انتخابهای زیادی را به آنها ارائه میدهند، و باعث شد تحقیقات فورستر به این نتیجه برسند که
شرکتها باید شعار «کمتر است» را اتخاذ کنند.
طور مداوم نوآوری کنند، یک سوم مصرفکنندگان آمریکایی احساس میکنند که شرکتها
انتخابهای زیادی را به آنها ارائه میدهند، و باعث شد تحقیقات فورستر به این نتیجه برسند که
شرکتها باید شعار «کمتر است» را اتخاذ کنند.