امروز دوشنبه , 15 اردیبهشت 1404

پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)

دانلود:اقدام پژوهی طراحی دوخت 3

دانلود:اقدام پژوهی طراحی دوخت 3

0 225
لینک کوتاه https://pdf-doc.ir/p/7a7f7f5 |
دانلود:اقدام پژوهی  طراحی دوخت 3
دانلود:اقدام پژوهی  طراحی دوخت 3

در خدمت شما عزیزان هستیم .
فرمت فایل ورد وقابل ویرایش وبا قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان قرار دادیم 
جهت دانلود فایل موارد زیرا بخوانید .

 
نام فایل :اقدام پژوهی  طراحی دوخت 3
فرمت فایل :Wordوقابل  ویرایش 
تعداد صفحات:44
قسمتی از فایل :

چکیده

الگوهای برتر تدریس خیاطی و دوخت سرویس آشپزخانه موضوعی است که در رابطه با آن پژوهش های زیادی نگارش می شود. همچنین در رابطه با موضوع یادگیری گروهی و مشارکتی در خیاطی و دوخت سرویس آشپزخانه و بررسی روابط و تاثیرات آنها بر روی هم نیز جای بسی تامل است. پژوهش گران در رشته خیاطی همواره بررسی های علمی و پژوهشی خود را در این رابطه در معرض مخاطبین این رشته قرار داده اند. در اقدام پژوهی حاضر تلاش شده است که این موضوع بیشتر و دقیق تر بسط داده شود.

تدریسمخصوصا در مباحث خیاطی و دوخت سرویس آشپزخانهبخشیازآموزشاستوبهآنقسمتازفعالیتهایآموزشیکهباحضورمعلمدرکلاسدرساتفاقمیافتداطلاقمیشود. فرآیندتدریستابعفرهنگتدریساست. ازاینرو،توالیتدریسدرکشورهایمختلففرقمیکند.منظورازآموزش،فرآینددوسویهیاددهییادگیریاطلاعات،مهارتهاونگرشهایمثبتدربارهموضوعیاستکهمتناسبباگروهسنیخاصودرشرایطزمانیمعینبهاجرادرآمدهاست. وظیفهیمعلماندرفرآیندتدریسبالاخص در رشته خیاطیتنهاانتقالواقعیتهایعلمیبهدانش آموزان استثنایینیستبلکهبایدموقعیتوشرایطمطلوبیادگیریرافراهمنمایندوچگونهاندیشیدنوچگونهآموختنرابهدانش آموزان استثناییبیاموزند. یادگیریفعالهرروشتدریسیراشاملمیشودکهدانش آموزان استثناییرادرفرآیندیادگیریدرگیرمیسازد. روشهایتدریسفعالخیاطی و دوخت سرویس آشپزخانهبهروشهاییاشارهداردکهبتواندفعالیتهایدانش آموزان استثناییرادر این مبحث تقویتویادگیریرابهیکجریاندوسویهتبدیلنماید. مثلبحثگروهی،ایفاینقشحلمسالهو... نتایجاستفادهازاینروشهاهمازسویدانش آموزان استثناییواولیایآنهاوهمازسویراهبرآموزشیوتربیتیبازخوردمثبتیداشتهاستکهاینامرنیزنشاندهندهیاثرگذاریروشهایمذکوراست.

بنده در سال تحصیلی اخیر در حال خدمت به دانش آموزان استثنایی هستم. در این اقدام پژوهی بنده با توجه به شرایط و وضع موجود به مسئله مورد بحث پرداخته و سعی نمودم بوسیله راهکارهای خلاقانه و دانش آموز محور پژوهش عملی خود را پیش ببرم. یافته های اقدام پژوهی نشان می دهد که فاکتور های مورد بحث ارتباط عمیق و غیر قابل اجتنابی با هم دارند و رابطه معنا داری بین داده های پژوهش وجود دارد.

با توجه به نتایج به دست آمده می توان گفت نظرات پژوهشگران رشته خیاطی پیرامون مقوله های ارائه شده در این رابطه کاملا صحیح و مبتنی بر واقعیت است. از این رو پیشنهاد می شود مباحث الگوهای برتر تدریس خیاطی و دوخت سرویس آشپزخانه و یادگیری گروهی و مشارکتی در خیاطی و دوخت سرویس آشپزخانه در مراکز آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی مطرح گردد. و نتایج تحقیقات به صورت پروپوزال های نظری ارائه گردد.

کلید واژه :دانش آموزان استثنایی ، روش تدریس فعال ، خیاطی و دوخت سرویس آشپزخانه ، یادگیری


10,000 تومان