امروز چهارشنبه , 01 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
3,000 تومان
-
فروشنده :
کاربر
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 5361
- فرمت فایل دانلودی : .docx
- تعداد مشاهده : 12.4k
- تعداد صفحات : 10
آخرین فایل ها
- بیشتر -مقاله درمان استرس پس از آسیب PTSD دانش آموز

نام فایل:درمان استرس پس از آسیب PTSD دانش آموز
تعدادصفحات:10
فرمت فایل:ورد
چکیده
استرس پس از سانحه پاسخ طبیعی و همگانی افرادی است که در معرض بلایا قرار می گیرند. این واکنش در کودکان و بزرگسالان مشابه می باشد و نتیجه رویاروئی تهدیدکننده زندگی می باشد. خاطره حادثه آسیب زا آن قدر قوی است که به حریم ناخودآگاه ذهن وارد می شود و واکنش طبیعی فرد، سعی در خارج ساختن این خاطره از ذهن و اجتناب از یادآوری آن می باشد. اختلال استرس پس از آسیب، ممکن است زمینهساز برخی از مشکلات مانند: اضطراب، ترس، کابوس، گوشهگیری، گریه، بدخلقی و مشکلات مشابه گردد. اختلال استرس پس از سانحه یك بیماری شایع است که جمعیت عمومی را در بر می گیرد و این اختلال در زنان بیشتر از مردان شایع است
متن اصلی طرح مساله، روش کار، گزارش تجربه :
او یکی از دانش آموزان .... می باشد که دانش آموزی دارای شایستگیها و ویژگیهای مثبت از نظر درسی و رفتاری بود و از نظر انظباطی نیز دقیق و منظم رفتار می کرد. یك ماه پس از آغاز سال تحصیلی، او به مدت دو روز غیبت داشت.
تعدادصفحات:10
فرمت فایل:ورد
چکیده
استرس پس از سانحه پاسخ طبیعی و همگانی افرادی است که در معرض بلایا قرار می گیرند. این واکنش در کودکان و بزرگسالان مشابه می باشد و نتیجه رویاروئی تهدیدکننده زندگی می باشد. خاطره حادثه آسیب زا آن قدر قوی است که به حریم ناخودآگاه ذهن وارد می شود و واکنش طبیعی فرد، سعی در خارج ساختن این خاطره از ذهن و اجتناب از یادآوری آن می باشد. اختلال استرس پس از آسیب، ممکن است زمینهساز برخی از مشکلات مانند: اضطراب، ترس، کابوس، گوشهگیری، گریه، بدخلقی و مشکلات مشابه گردد. اختلال استرس پس از سانحه یك بیماری شایع است که جمعیت عمومی را در بر می گیرد و این اختلال در زنان بیشتر از مردان شایع است
متن اصلی طرح مساله، روش کار، گزارش تجربه :
او یکی از دانش آموزان .... می باشد که دانش آموزی دارای شایستگیها و ویژگیهای مثبت از نظر درسی و رفتاری بود و از نظر انظباطی نیز دقیق و منظم رفتار می کرد. یك ماه پس از آغاز سال تحصیلی، او به مدت دو روز غیبت داشت.