امروز دوشنبه , 15 اردیبهشت 1404
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
10,000 تومان
-
فروشنده :
پی دی اف داک
-
- کد فایل : 53356
- فرمت فایل دانلودی : .pptx
- تعداد مشاهده : 155
- فرمت فایل اصلی : powerpoint
- تعداد صفحات : 47
آخرین فایل ها
- بیشتر -دانلود پاور پوینت کاربردهای اصطلاحنامه در آموزش و تحلیل اطلاعات

با دانلود پاور پوینت آموزش تحلیل اطلاعات در خدمت شما عزیزان هستیم .
فرمت فایل powerpoint وقابل ویرایش وبا قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان قرار دادیم .
جهت دانلود فایل موارد زیررا بخوانید .
نام فایل : آموزش تحلیل اطلاعات
فرمت فایل :powerpoint وقابل ویرایش
تعداد اسلاید :47
قسمتی از فایل :
حوزه روانشناسی یادگیری و فناوری آموزشی
•يادگيري ناشي از شناخت، ادراك و بصيرت است.
•يادگرفتههاي جديد فرد با ساختهاي شناختي قبلي او تلفيق ميشود.
• يادگيري زماني اتفاق ميافتد كه فراگير از مفاهيم پيش آموخته به مفاهيم جديد منتقل ميشود.
•فرد براي حل مساله نيازمند درك روابط اساسي نهفته ميان اجزا و كل است.
•دانستن ساخت اساسي موضوع مورد مطالعه، فهم را آسان ميكند.
•دريافت رابطه اجزا با كل، موجب سهولت انتقال شده و از پيچيدگي مفاهيم آموزشي ميكاهد.
• محتواي آموزشي سازماندهي شده، بهتر و آسانتر در حافظه نگهداري ميشوند.
•معلم به كمك ساخت یادگیری، میان دانش مقدماتي و عالي رابطه برقرار می كند.
• جزييات يك ساخت يادگيري فراموش ميشوند.
•نظام مفهومي شبكهاي در ساخت ذهني فرد وجود دارد.
برخی از ویژگیهای یک اصطلاح نامه تصویری
•ارتباط منطقی بین مطالب جدید با مطالب پيش آموخته (نظام سلسله مراتبی و ارجاعی)
•سهولت در انتقال مفاهيم به دلیل نظام ساخت یافته (تصاویر و روابط وابسته)
•
•سهولت در اصلاح ساختار و محتوا متناسب با نيازهاي آموزشي (روز آمدی)
•
•رفتار یادگیری تعاملي (پرسشهای مبتنی بر شبکه مفهومی )
•
•
•
راهنمای استفاده
با دانلود پاور پوینت آموزش تحلیل اطلاعات در خدمت شما عزیزان هستیم .
فرمت فایل powerpoint وقابل ویرایش وبا قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان قرار دادیم .
جهت دانلود فایل موارد زیررا بخوانید .
نام فایل : آموزش تحلیل اطلاعات
فرمت فایل :powerpoint وقابل ویرایش
تعداد اسلاید :47
قسمتی از فایل :
حوزه روانشناسی یادگیری و فناوری آموزشی
•يادگيري ناشي از شناخت، ادراك و بصيرت است.
•يادگرفتههاي جديد فرد با ساختهاي شناختي قبلي او تلفيق ميشود.
• يادگيري زماني اتفاق ميافتد كه فراگير از مفاهيم پيش آموخته به مفاهيم جديد منتقل ميشود.
•فرد براي حل مساله نيازمند درك روابط اساسي نهفته ميان اجزا و كل است.
•دانستن ساخت اساسي موضوع مورد مطالعه، فهم را آسان ميكند.
•دريافت رابطه اجزا با كل، موجب سهولت انتقال شده و از پيچيدگي مفاهيم آموزشي ميكاهد.
• محتواي آموزشي سازماندهي شده، بهتر و آسانتر در حافظه نگهداري ميشوند.
•معلم به كمك ساخت یادگیری، میان دانش مقدماتي و عالي رابطه برقرار می كند.
• جزييات يك ساخت يادگيري فراموش ميشوند.
•نظام مفهومي شبكهاي در ساخت ذهني فرد وجود دارد.
برخی از ویژگیهای یک اصطلاح نامه تصویری
•ارتباط منطقی بین مطالب جدید با مطالب پيش آموخته (نظام سلسله مراتبی و ارجاعی)
•سهولت در انتقال مفاهيم به دلیل نظام ساخت یافته (تصاویر و روابط وابسته)
•
•سهولت در اصلاح ساختار و محتوا متناسب با نيازهاي آموزشي (روز آمدی)
•
•رفتار یادگیری تعاملي (پرسشهای مبتنی بر شبکه مفهومی )
•
•