امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
5,000 تومان
-
فروشنده :
کاربر
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 5310
- فرمت فایل دانلودی : .zip
- تعداد مشاهده : 11.6k
- تعداد صفحات : 11
آخرین فایل ها
- بیشتر -مقاله رفع مشکل مدرسه گریزی و عدم رغبت به محیط مدرسه

نام فایل:رفع مشکل مدرسه گریزی و عدم رغبت به محیط مدرسه
تعدادصفحات:11
فرمت فایل:ورد
مقدمه
آموزش و پرورش مهم ترین رکن تولید فرهنگ و نسل برتر هر جامعه می باشد. چون تمام اهداف این نهاد متوجه نسل جدید بوده و سعی می شود تا گروه های سنی کودک، نوجوان و جوان جامعه به صورت صحیح تربیت شوند، بنابراین بیشترین زحمت این امر به دوش معلمان و کارکنان هر مدرسه می باشد.
یکی از موثرترین روش های تربیتی در آموزش و پرورش، بکار بردن روش غیرمستقیم « است. در این نوع تربیت بدون این که شخص در صدد تعلیم مستقیم اصول اخلاقی باشد و بدون این که دانش آموز متوجه تربیت شود با بکاربردن روش های سودمند علمی و در بسیاری از موارد « . رشید پور، 1370 ، ص، 106 » آشنایی با آن ها تربیت می گردد حتی تشویق نقدی، به اندازه ی تشویق لفظی معلم در برانگیختن شاگرد موثر نیست. به
قاسمی پویا، » کاربردن کلمات ساده ای مثل: خیلی خوب، عالیه، آفرین پسر یا دختر خوبم . 1382 ، ص، 104
طرح مسأله:
جهان ما مکان حرکت و تغییر است و فقط به خاطر این که مسأله و مشکل ما بزرگ است، سکوت و عدم اقدام جایز نیست. پس باید اولین گام را برداشت. باید ببینیم در آموزش و پرورش ما کمبود در چیست؟ آیا حفظ مطالب درسی، امتحان و اخذ نمرات عالی توسط دانش آموزان، این جای خالی را پر خواهد کرد؟
تعدادصفحات:11
فرمت فایل:ورد
مقدمه
آموزش و پرورش مهم ترین رکن تولید فرهنگ و نسل برتر هر جامعه می باشد. چون تمام اهداف این نهاد متوجه نسل جدید بوده و سعی می شود تا گروه های سنی کودک، نوجوان و جوان جامعه به صورت صحیح تربیت شوند، بنابراین بیشترین زحمت این امر به دوش معلمان و کارکنان هر مدرسه می باشد.
یکی از موثرترین روش های تربیتی در آموزش و پرورش، بکار بردن روش غیرمستقیم « است. در این نوع تربیت بدون این که شخص در صدد تعلیم مستقیم اصول اخلاقی باشد و بدون این که دانش آموز متوجه تربیت شود با بکاربردن روش های سودمند علمی و در بسیاری از موارد « . رشید پور، 1370 ، ص، 106 » آشنایی با آن ها تربیت می گردد حتی تشویق نقدی، به اندازه ی تشویق لفظی معلم در برانگیختن شاگرد موثر نیست. به
قاسمی پویا، » کاربردن کلمات ساده ای مثل: خیلی خوب، عالیه، آفرین پسر یا دختر خوبم . 1382 ، ص، 104
طرح مسأله:
جهان ما مکان حرکت و تغییر است و فقط به خاطر این که مسأله و مشکل ما بزرگ است، سکوت و عدم اقدام جایز نیست. پس باید اولین گام را برداشت. باید ببینیم در آموزش و پرورش ما کمبود در چیست؟ آیا حفظ مطالب درسی، امتحان و اخذ نمرات عالی توسط دانش آموزان، این جای خالی را پر خواهد کرد؟