امروز شنبه , 04 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
4,500 تومان
-
فروشنده :
لقمان حکیم
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 46898
- فرمت فایل دانلودی : .docx
- تعداد مشاهده : 11k
- تعداد صفحات : 12
آخرین فایل ها
- بیشتر -در صفحه آغازین تم 4 دانش آموزان تصویری از رفتن به مهمانی را مشاهده میکنند. همچنین فراگیران به مفاهیم و مهارتهای مختلفی در مورد آداب مهمانی و پذیرایی از مهمانها پی میبرند.آموزگار در مورد آداب مهمانی رفتن، پذيرايی از مهمان و آداب رفتار با همسال...

در صفحه آغازین تم 4 دانش آموزان تصویری از رفتن به مهمانی را مشاهده میکنند. همچنین فراگیران به مفاهیم و مهارتهای مختلفی در مورد آداب مهمانی و پذیرایی از مهمانها پی میبرند.
آموزگار در مورد آداب مهمانی رفتن، پذيرايی از مهمان و آداب رفتار با همسالان، کوچکترها و بزرگترها برای دانش آموزان توضيحاتی را بیان میکند.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 12 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ آشنايی اوليه با مفاهيم ضلع و زاويه و چندضلعی.
✅ آشنايی اوليه با خصوصيات اشکال هندسی.
✅ توانايی ساخت اشکال هندسی با استفاده از ابزارهای مختلف.
✅ رشد تفکر هندسی و ارتباط آن با تفکر عددی.
✅ توانايی سرشماری اشياء و سازمان دادن به اطلاعات با رسم نمودار ستونی.
✅ استفاده از ابزار چوب خط جهت سرشماری اشياء.
✅ ارائه نمايشهای مختلف يک عدد با انگشتان هر دو دست.
✅ توانايی انتقال انگشتان باز يک دست به دست ديگر.
آموزگار در مورد آداب مهمانی رفتن، پذيرايی از مهمان و آداب رفتار با همسالان، کوچکترها و بزرگترها برای دانش آموزان توضيحاتی را بیان میکند.
در این قسمت، طرح درس و روش تدریس درس مذکور به صورت یک فایل 12 صفحه ای آورده شده است. این فایل در قالب ورد تهیه و تنظیم شده و امکان ویرایش آن وجود دارد.
اهداف درس:
✅ آشنايی اوليه با مفاهيم ضلع و زاويه و چندضلعی.
✅ آشنايی اوليه با خصوصيات اشکال هندسی.
✅ توانايی ساخت اشکال هندسی با استفاده از ابزارهای مختلف.
✅ رشد تفکر هندسی و ارتباط آن با تفکر عددی.
✅ توانايی سرشماری اشياء و سازمان دادن به اطلاعات با رسم نمودار ستونی.
✅ استفاده از ابزار چوب خط جهت سرشماری اشياء.
✅ ارائه نمايشهای مختلف يک عدد با انگشتان هر دو دست.
✅ توانايی انتقال انگشتان باز يک دست به دست ديگر.