امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
-
فروشنده :
بانک تحقیق
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 36702
- فرمت فایل دانلودی : .doc
- تعداد مشاهده : 11.1k
آخرین فایل ها
- بیشتر -دانلود تحقیق درمورد اصول و فنون تبليغ

با دانلود تحقیق در مورد اصول و فنون تبليغ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصول و فنون تبليغ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصول و فنون تبليغ ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد اصول و فنون تبليغ
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:44 صفحه
قسمتی از فایل:
اصول و فنون تبليغ
معنا و مفهوم تبليغ : به معناي پخش كردن ، انشاء كردن ، چيزي را شناساندن
امروزه واژه تبليغ سياسي يا پروپاگاندا بيشتر به معناي تاثير گذاري بر عقيده است و هدف براي تحت تاثير قراردادن عقايد ،نگرشها و يا اعمال ديگران با استفاده از نمادهايي چون كلمات ،اشارات ، پلاكاردها ،موسيقي ، لباس ، نشانها ، آرايش مو و...
تعريف تبليغات ( تبلغ ) : تلاشي است سازمان يافته و آگاهانه به منظور دستكاري در احساس و ادراك و تغيير نگرش در رفتار مخاطب در جهت اهداف خاص مبلغ
اهداف تبليغات : 1- شكل دهي به برداشت ها 2- دستكاري ادراكات 3- هدايت رفتارهاي خاص
اركان يا چهار ركن اصلي تبليغات:
1-گوينده و نويسنده پيام كيست ؟ ( پيام رسان )
2- چه ميگويد و چه مينويسد ؟ (پيام )
3- چه وسيله اي براي گفتن و نوشتن به كار مي برد؟ (وسيله ارتباطي )
4- براي چه كساني مي گويد و مي نويسد؟ و تاثير اين گفتن و نوشتن چيست؟ ( پيام گيران )