امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
-
فروشنده :
بانک تحقیق
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 36670
- فرمت فایل دانلودی : .doc
- تعداد مشاهده : 9.9k
آخرین فایل ها
- بیشتر -دانلود تحقیق درمورد استراتژي تجارت و تحليلات صنعتي

با دانلود تحقیق در مورد استراتژي تجارت و تحليلات صنعتي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق استراتژي تجارت و تحليلات صنعتي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق استراتژي تجارت و تحليلات صنعتي ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد استراتژي تجارت و تحليلات صنعتي
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:15 صفحه
قسمتی از فایل:
شناسايي استراتژي (خط مشي سياسي)
1- مفهوم استراتژي تجارت براي اولين بار در دهه 1960 و 1970 توسط عده اي از دانش مندان علم تجارت مطرح شد. اساس تفكرات آنها بر اين عقيده بود كه شركتها نيازمند يك ارتباط ميان فعاليتها و تصميمات تخصيص منابع هستند. البته يك استراتژي مي تواند كلية فعاليتهاي يك شركت را دسته بندي و طراحي نمايد و ارزش استراتژي خود نمايي مي كند در برطرف كردن تناقضات در رفتار و بازسازي متقابل فعاليتهاي شركت.
2- اين تصور آنچه را كه بدان چرخه استراتژي مي گويند را شرح داد. در مركز اين چرخه شركت و مزيت رقابتي مشاهده مي شود و در اطراف اين چرخه طرحها و سياستهاي مربوط به عملكردهاي جداگانه مشاهده مي شود و همة اين حاشيه ها در يك چرخه از مركز آن الهام مي گيرند.
3- براي شروع يك تجارت تعريف اينكه چه چيزي به عنوان مركز و مصرف اين چرخه باشد، صريح و به عنوان بحراني ترين مرحلة تنظيم يك استراتژي است. براي انجام اين كار، شناساندن ديدگاه و مزيت رقابتي شركت خيلي لازم و ضروري است و اينكه ضعفها و قدرتها، براي فرصتها و تهديدات كه توسط محيط اطراف اعمال مي شود هماهنگ شود. اين نزديكي و قرابت بنام SWOT خوانده مي شود. ((S) = استقامت) ((W) = ضعفها)... .
4- اصل مطلب اينجا اينست كه اين نظريه (تصور) تواناييهاي فردي در يك كارخانه و نيازمنديهاي رقابتي از يك صنعت را با هم جفت مي كند. مبارزه براي مديريت يك انتخاب يا خلق يك حالت بازار فروش است جايي كه شايستگي منحصر به فرد كارخانه و منابع، يك مزيت رقابتي را مي سازد.