امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
-
فروشنده :
بانک تحقیق
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 36561
- فرمت فایل دانلودی : .doc
- تعداد مشاهده : 9.8k
آخرین فایل ها
- بیشتر -دانلود تحقیق درمورد نقش رسانه در تبليغات جامعه

با دانلود تحقیق در مورد نقش رسانه در تبليغات جامعه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق نقش رسانه در تبليغات جامعه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق نقش رسانه در تبليغات جامعه ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد نقش رسانه در تبليغات جامعه
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:19 صفحه
قسمتی از فایل:
نقش رسانهها در تبليغات
مقدمه
پستمدرنيسم و يا به عبارتي پسانوگرايي، اصطلاحي براي توصيف گرايشهاي پس از دهه 1960 در عرصه معماري، هنر، ادبيات، فلسفه، فرهنگ و جامعهشناسي است. برخي نظريهپردازان نيز آن را به جنبش ضدنوگرايي تعبيركردهاند. يكي از عواملي كه پست مدرنيسم در جهان تبليغات، ارتباطات و بازاريابي، بويژه در مقوله دهكده جهاني با پيشرفت تكنولوژي كامپيوتر، وب و اينترنت، بر آن تاثير گذاشته است و بحثهاي بسيار زيادي درباره آن وجود دارد، رسانهها هستند. اين سبك يا جنبش، تمامي تفاوتهاي اصطلاحات، نمادها و فرهنگهاي سرزمينهاي مختلف را در عصر اطلاعات، يكپارچه و متحد ميگرداند. در عرصه بازاريابي و تبليغات سخن پستمدرنيسم به طور خلاصه اين است كه نبايد خود را محدود به استفاده از ابزارها و امكانات و رسانه هاي رايج بازاريابي و تبليغات مدرن كرد، بلكه از تمامي ابزارها، امكانات و رسانه هاي سنتي و غير سنتي ميتوان بهره برد. در اين مطلب به طور خلاصه مطالبي درباره دگرگوني رسانهها ارائه ميشود تا متخصصان، مديران بازاريابي و تبليغات و علاقهمندان با توجه و تاكيد بيشتر بر اين مقوله و پژوهشهاي گسترده، درمورد بهبود هر چه بيشتر استراتژيها و تاكتيكهاي بازاريابي و تبليغاتي خود موفقتر عمل كنند.