امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
-
فروشنده :
بانک تحقیق
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 34908
- فرمت فایل دانلودی : .doc
- تعداد مشاهده : 10.6k
آخرین فایل ها
- بیشتر -دانلود تحقیق درمورد سیستم تعلیق فعال اتوبوس

با دانلود تحقیق در مورد سیستم تعلیق فعال اتوبوس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سیستم تعلیق فعال اتوبوس ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد سیستم تعلیق فعال اتوبوس
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:18 صفحه
قسمتی از فایل:
شکل زیرسیستم تعلیق فعال یک اتوبوس را نشان می دهد که به مدل یک چهارم سیستم تعلیق خودرو مشهور است . تنها حرکت عمودی خودرو و با جرم با متغیر
مشخص شده است . اکسل خودرو نیز دارای جرم m2 بوده و جابجایی عمودی آن X2 است . تایر خودرو با ضریب سختی
و ضریب استهلاک ویسکوز خطی
و همینطور فنر و کمک فنر خودرو با ضرائب سختی
و ضریب استهلاک ویسکوز خطی
مدل شده اند .
علاوه بر وجود فنر و کمک فنر همانند سیستمهای متداول تعلیق غیر فعال خودرو ، یک عمگر هیدرولیکی با نیوماتیکی نیروی U رابه بدنه خودرو اعمال می کند که از نوسانات خودرو جلوگیری نماید . نا همواری جاده را با ورودی اغتشاش W نشان داده شده است
* برای مدل کردن این سیستم باید ورودی و خروجی را مشخص کنیم :
ورودی در واقع U ورودی عمگر سیستم تعلیق فعال می باشد که بصورت ورودی کنترل شده عمل می کند و اغتشاش جاده ( w ) بصورت ورودی اغتشاشی به سیستم اعمال می شود .