امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
-
فروشنده :
کاربر
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 34630
- فرمت فایل دانلودی : .zip
- تعداد مشاهده : 11.7k
آخرین فایل ها
- بیشتر -دانلود طرح جابر کاکتوس و کاکتوس درمانی

دانلود طرح جابر کاکتوس و کاکتوس درمانی یکی از بهترین و جدیدترین طرح های جابر بصورت WORD در مورد کاکتوس درمانی برای دانلود بهترین موضوع براساس شیوه نامه جدید سال تحصیلی جدید با دفتر کارنمامی باشد طرح جابر با موضوع کاکتوس و کاکتوس درمانی تضمینی با دفتر کارنما و مستندات کامل کاکتوس و کاکتوس درمانی شامل موارد زیر می باشد
عکس ها و پوستر های مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با کاکتوس و کاکتوس درمانی
تابلوی نمایش مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با کاکتوس و کاکتوس درمانی
تصاویر مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با کاکتوس و کاکتوس درمانی
مستندات آموزشی قابل قبول مربوط به طرح جابربن حیان در رابطه با کاکتوس و کاکتوس درمانی
آنچه در طرح جابر با موضوع کاکتوس و کاکتوس درمانی تضمینی با دفتر کارنما و مستندات کامل کاکتوس و کاکتوس درمانی وجود دارد بر اساس آخرین بخشنامه های ارسالی از سازمان آموزش و پرورش پیرامون طرح جابربن حیان در رابطه با کاکتوس و کاکتوس درمانی می باشد. این طرح جابر کاملا خارق العاده و جذاب در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۴۰۱ به روزرسانی شده است.
چکیده
جابر بن حیان یکی از دانشمندان، فیلسوفان و کیمیاگران بزرگ تاریخ کشور است که در دوران حیات خود کارهای بزرگ علمی انجام داده و «پدر علم شیمی» نام گرفته است. دوستان عزیز سایت پرورش افکار در این مقاله قصد داریم به شرح زندگی نامه جابر بن حیان این فیلسوف بزرگ و نامی که در دوران حکومت اُموی زندگی می کرده، بپردازیم. لطفا با ما همراه باشید.
نام کامل این دانشمند بزرگ، ابوموسی جابر بن حیان می باشد. تاریخ تولد دقیق وی مشخص نیست، اما به صورت احتمالی وی در حدود سال 100 هجری شمسی که برابر با سال 721 میلادی می باشد، در دوران حکومت اُموی ها در شهر توس واقع در استان خراسان به دنیا آمد. پدر جابر، یک داروساز بود و به خاطر اقداماتی که برای براندازی حکومت اموی ها انجام داده بود دستگیر و اعدام شد.
جابر بن حیان، پس از مرگ پدرش و زمانی که نوجوان بود، به نوشته هایی که از پدرش به جا مانده بود، علاقه زیادی پیدا کرد. به همین دلیل تصمیم گرفت حرفه ی پدر خود را ادامه دهد.
جابر بن حیان در یادگیری علوم دیگر نیز شور و اشتیاق فراوانی از خود نشان می داد، به گونه ای که علاقه ی زیاد وی به کسب دانش باعث شد، به مرکز علمی جهان که آن زمان در کوفه قرار داشت، مهاجرت کند. تعداد زیادی رساله و کتاب از جابر بن حیان در سال های پس از مرگ وی باقی مانده بود که سبب شد توجه کیمیاگران اروپایی به دانش وی جلب شود و سال های متعدد از نوشته های او به عنوان منبع استفاده کنند.
کتاب ها و رساله های جابر، تاثیر بسیار زیادی بر تغییر نگرش کیمیاگران اروپایی داشت به گونه ای که جابر بن حیان را «پدر علمی شیمی» نامیدند؛ و بسیاری از روش های این علم مانند تقطیر همچنین برخی از ابزارهای مورد نیاز علم شیمی مانند انبیق و قرع را به این دانشمند برجسته ی ایرانی نسبت داده اند.
در این طرح حاضر با عنوان کاکتوس و کاکتوس درمانی ما تصمیم گرفتیم به احترام این اندیشمند بزرگ فعالیت نموده و فعالیت خود ار درباره کاکتوس و کاکتوس درمانی به کار ببریم.
مقدمه
از آنجا که تفکر و تعمق در پدیده هاي عالم هستی که همه آنها از ذرات کوچک تا کرات و کهکشانهاي بی انتها مخلوقات خداوند متعال هستند ، ظرفیت بی انتهایی را در ارضاي کنجکاوي انسان در کشف حقایق و روابط بین پدیده ها در طول دستیابی به اعتقاد عمیق و ایمان پایدار به خدا دارد ،از اینروست که در قرآن، خدا ي باري تعالی دستور موکد به جستجوي در طبیعت و توجه به قدرت لایزال الهی در آفرینش عالم هستی دارد.
ما در این پروژه به صورت مفهومی به قضیه کاکتوس و کاکتوس درمانی پرداخته ایم به این امید که مورد توجه عزیزان قرار بگیرد.
موضوع پروژه :
موضوع پروژه جابربن حیان که انجام و اجرا گردید در ارتباط با کاکتوس و کاکتوس درمانی می باشد.
زمان صرف شده برای انجام پروژه :
تاریخ موضوعات کار شده
هفته اول آبان مشورت با دانش آموزان درباره تشکیل گروه طرح جابر به صورت فردی یا انفرادی
هفته دوم آبان مشورت با معلم مربوطه درباره انتخاب موضوع طرح جابر
هفته سوم آبان استفاده از نقطه نظر اولیا و یادداشت برداری از نظریات آنان درباره طرح
هفته چهارم آبان ملاقات و نشستی در مورد طرح جابر با چند نفر شخص کاردان
هفته اول آذر استفاده از نقطه نظرات معلم عزیزم درباره طرح جابر
هفته دوم آذر شروع پروژه و اقدام به تهیه مستندات راجع به طرح
هفته سوم آذر نگارش تحقیق زمینه ای طرح با موضوع کاکتوس و کاکتوس درمانی
هفته چهارم آذر تدوین بخش تعریف و سپاسگزاری و استفاده از منابع
هفته اول دی گرد آوری منابع و ماخذ بیشتر و استفاده از نظریات صاحبان فن
هفته دوم دی خرید و تهیه موارد مورد نیاز طرح جابر مانند کارتو پلاست و ....
هفته سوم دی پرینت گرفتن از عکس ها و مطالب نوشته شده در باره طرح کاکتوس و کاکتوس درمانی
هفته چهارم دی چسباندن کلیه مطالب و مستندات طرح جابر با موضوع کاکتوس و کاکتوس درمانی روی کاتو پلاست
بهمن تکمیل دفتر کارنما
بهمن ارائه گزارش نهایی پروژه کاکتوس و کاکتوس درمانی به معلم عزیز
مشکلات :
مشکلاتی سر راه اجرای پروژه کاکتوس و کاکتوس درمانی وجود داشت عبارت بود از عدم زمان کافی با توجه به فصل امتحانات و عدم دسترسی به منابع و کتب مرجع در کتابخانه و عدم توجه کافی به اجرایی نمودن پروژه های طرح جابر مانند کاکتوس و کاکتوس درمانی در سطح ایجاد درس در کتب درسی ابتدایی
راه حل ها
تغییر زمان اجرای پروژه طرح جابربن حیان به ایام تعطیلی و تابستان
استفاده از طرح های برگزیده در راستای تدوین مطالب کتب درسی
ایجاد کتابخانه های علمی مختص جابربن حیان تحت عنوان جابر سر
مطالعه آماري ( آمار )
پروژه علمی حاضر تحت عنوان کاکتوس و کاکتوس درمانی در محیط مدرسه و با همکاری والدین صورت گرفت.
تعریف
در این پروژه در مستندات کار نما به طور کامل به تعریف کاکتوس و کاکتوس درمانی پرداخته شده است. و دانش آموزان می بایست هر چه بهتر و بیشتر به این قضه توجه داشته باشند.
تحقیق
در این تحقیق زمینه ای در رابطه با مسئله کاکتوس و کاکتوس درمانی به صورت کامل توضیح و تفسیر شده و در این رابطه عکس ها و مستندات و ... نیز جمع آوری گردید.
طرح مسئله
مسئله مورد نظر در این پروژه آشنایی با مسئله کاکتوس و کاکتوس درمانی از زوایای مختلف است.
نتیجه گیري
در نهایت از اجرای پژوهش راجع به مقوله کاکتوس و کاکتوس درمانی به این نتایج می رسیم که تحقیقات پیرامون این موضوع بایستی گسترده تر و در ابعاد بیشتری صورت بگیرد. هم چنین اولیا و دانش آموزان نیز باید در رابطه با تحقیق پیرامون کاکتوس و کاکتوس درمانی تلاش بیشتری داشته باشند.
سپاسگزاري
اينك كه اين طرح درباره کاکتوس و کاکتوس درمانی به لطف ايزد منان به اتمام رسيده بر خود لازم دانسته كه از همه كساني كه طي اين طرح با راهنمايي و مساعدت خويش ياري رسانیده اند تشكر نمايم
مدیریت زمان:
- توانستم اطلاعات کافی در باره موضوع مورد نظرم پیدا کنم .
- آزمایش کردن روي این موضوع نیاز به وسایل یا شرایط خیلی خاصی نداشت.
منابع مورد استفاده
رديف نام كتاب نويسنده مترجم انتشارات
1. فعاليتهاي علمي پژوهشی در مدارس جانيس وان كليو زهرا جعفري مدرسه
2. فعاليتهاي دانش آموزی جانيس وان كليو زهرا جعفري مدرسه
3. مشاهده پروژه هاي دست سازه سوزان آسكي پو عليرضا توكلي مدرسه
4. مدل پروژه هاي علوم پتي ويگينز عليرضا توكلي مدرسه
نتایج فرضیه من را تایید می کنند
توانستم با استفاد ه از گرد آوری مطالب و منابع علمی پیرامون قضیه کاکتوس و کاکتوس درمانی شناخت بیشتری پیدا کنم.
راهکارهایی براي بهبود آنها را هم ذکر کنید.
تغییر زمان اجرای پروژه طرح جابربن حیان به ایام تعطیلی و تابستان
استفاده از طرح های برگزیده در راستای تدوین مطالب کتب درسی
ایجاد کتابخانه های علمی مختص جابربن حیان تحت عنوان جابر سرا
چقدر از دیگران کمک گرفته اید ؟
از والدین محترم و نظریات معلم عزیز استفاده کامل شد.
داده هایتان چه چیزي را به شما می گویند ؟
اینکه پژوهش راجع به مسئله کاکتوس و کاکتوس درمانی پژوهش به جا و حقی بوده است .
چرا این پژوهش مهم است ؟
به دلیل ارتقای سطح علمی دانش آموزان و علاقه مند نمودن آنان به تحقیق و پژوهش
مهمترین نکات جالب توجه (سه نکته) که شما در موقع انجام این پروژة علمی یادگرفته اید کدامند ؟
همکاری و مشارکت در دقت نظر و کسب مطالب و دانش علمی تاثیر زیادی دارد
استفاده از تجربیات معلمان و والدین در بسیاری از موارد می تواند راهگشا و حلال مشکلات باشد.
اجرای طرح جابربن حیان می تواند دانش آموزانی کوشا با تجربه و مثمر ثمر به بار بیاورد.
انجام چه پژوهش هاي بیشتري را در آینده در مورد این پروژة علمی پیش بینی نموده اید و یا تمایل به انجام آن دارید ؟
پژوهش هایی پیرامون اهمیت به کالای ایرانی
پژوهش های اقتصاد محور در رابطه با اقتصاد مقاومتی
پژوهش هایی در ارتباط با کمک به پسابرجام در ایران عزیز
راهنمای استفاده
ارسال دیدگاه
برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.