امروز جمعه , 03 اسفند 1403
پاسخگویی شبانه روز (حتی ایام تعطیل)
5,000 تومان
-
فروشنده :
maghale
- مشاهده فروشگاه
-
- کد فایل : 28536
- فرمت فایل دانلودی : .doc
- تعداد مشاهده : 10.8k
آخرین فایل ها
- بیشتر -دانلود تحقیق نظریه فیلیپ کاتلر بازاریابی

دانلود تحقیق نظریه فیلیپ کاتلر بازاریابی تعداد 6صفحه آموزشی ویژه شما دانشجویان گرامی بصورت ورد قابل ویرایش با تخفیف ویژه از وبسایت قابل دانلود می باشد
نام فایل: دانلود تحقیق نظریه فیلیپ کاتلر بازاریابی
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات: 6صفحه
قسمتی از فایل
دریافت
فیلیپ کاتلر میگوید بازاریابی، هنر و علم شناسایی، خلق و ارائه ارزش به منظور ارضای نیازهای بازار هدف، برای دستیابی به سود است.
بازاریابی امیال و نیازهای ارضا نشده را شناسایی میکند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازهگیری میکند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخشهایی از بازار را به عنوان مناسبترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص میکند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی میکند.
۴P
بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی به شرح زیر استوار است:
- ۱ - کالا یا خدمات Product